Voor Zilveren Kruis patiënten die medische hulpmiddelen gebruiken

Ook voor de labels de Friesland zorgverzekeraar, FBTO, Interpolis, One Underwriting, Prolife en Ziezo

Alcura heeft vanaf 2021 contracten met Zilveren Kruis


Regelt uw apotheek momenteel de levering van uw hulpmiddelen? Dan is de kans groot dat dit in 2021 niet langer vergoed wordt aan de apotheek door uw zorgverzekeraar.

Als uw apotheek echter samenwerkt met Alcura dan kunt u gemakkelijk over dezelfde hulpmiddelen blijven beschikken die u nu gebruikt.

Alcura is vanaf 2021 een gecontracteerde zorgaanbieder bij Zilveren Kruis. Alcura heeft overigens met elke zorgverzekeraar in Nederland een contract. Waar u ook verzekerd bent, u kunt vertrouwen op snelle, landelijke levering en ondersteuning van de professionele verpleegkundigen van Alcura. Geheel vergoed en gemakkelijk geregeld.

Uw apotheek of voorschrijver kan u eenvoudig aanmelden bij Alcura. Ook is het mogelijk dat uw apotheek geïnformeerd blijft over de leveringen die we voor u verzorgen. Zo blijft uw zorgdossier bij de apotheek compleet. Wel zo overzichtelijk.

Alcura levert uw bestelling discreet bij u af. Ook regelen wij dat de geleverde hulpmiddelen voor u vergoed worden door uw zorgverzekeraar. Hier heeft u geen omkijken meer naar.

Waarom kiezen klanten voor Alcura:

  • Samenwerking met uw huidige zorgverleners. Zo blijft iedereen op de hoogte.
  • Alcura beschikt over A-merken die passen bij uw klachten
  • Discrete bezorging, ook aan huis, dit is vooral nu wel zo veilig en gemakkelijk
  • Contracten met alle zorgverzekeraars
  • Uw zorg in vertrouwde handen
  • Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,5

Meldt u direct aan via telefoon (+31 (0) 88 1040 195) of via onze contactpagina. U kunt ook een e-mail sturen naar info@alcura-apotheek.nl of vraag uw apotheek uw gegevens met Alcura te delen.

Let op: momenteel is het telefonisch erg druk bij Alcura. Wachttijden zijn hierdoor helaas langer dan normaal.